Día do libro e de bebencontro.


Din que o bo cando é breve é dúas veces bo. Nós pensamos que as cousas boas deixan un regusto tan bo que perduran no tempo e no espazo. Física cuántica ao lado, o pasado sábado a biblioteca de Ágora convertiuse nun lugar especial, desta volta cambiamos espazo e tempo para transformar a biblioteca nun lugar non novo, pero diferente. E todo para celebrar un Día do Libro que pasou voando.

Voar é precisamente un verbo que vale para conectar toda a alada compaña coa que

BEBENCONTRO DÍA DO LIBRO 050

As galiñas picando no chan como xoguete rítmico

compartimos o bebencontro do pasado sábado. Se é ben sabida a repercusión positiva do estímulo musical e rítmico nxs bebés, o estímulo musical que pode supuxo poder asistir a
un concertó en directo na biblioteca, fixo de broche dunha sesión presentada polo Paxaro Ole, guiada polo Polo Pepe e rematada con grullas de papel como agasallo do Día do Libro.

 

Como xa anunciaramos tanto neste blog como en Bibliosons, a presencia de The Chinese Birdwatchers axudou a convertir a zona xuvenil da biblioteca no escenario perfecto para un desenchufado onde xs pequenxs poliñxs amosaron o efecto hipnótico da música nxs pequenxs – e maiores – que observaban e se movían ao ritmo da música.

BEBENCONTRO DÍA DO LIBRO 084

The Chinese Birdwatchers

Pode que a sesión fora breve, pode que o concertó tamén, pero a sensación de frescura que xordeu esa tarde pode ser a porta para un achegamento máis profundo aos beneficios da música  no desenvolvemento cerebral  das primeiras idades. E por si queredes afondar algo neste aspecto, aquí vos deixamos unha serie de referencias bibliográficas que vos axudarán a valorar este aspecto na súa nota correcta:

Barbarroja, M.J. (2007). La música en Educación Infantil. Innovación y experiencias educativas. nº 14 (enero), 1-14.
Campbell, Don. (2006) El Efecto Mozart para niños : despertar con la música la mente, la salud y la creatividad del niñoArgentina : Urano, D.L.
Ceular, M.T. (2009). Educación musical en Infantil, pero ¿cómo? Innovación y experiencias educativas, nº 15 (febrero), 1-12.
Ferrerós, Mª Luisa. (2008) Inteligencia musical : estimula el desarrollo de tu hijo por medio de la música.Barcelona : Scyla.
LaCárcel Moreno, J. (1995). Psicología de la música y educación musical. Madrid: Aprendizaje Visor.
Vilar, M. (2004). Acerca de la Educación Musical. Revista electrónica de Léeme (Lista Europea de Música en la Educación). nº 13(mayo).
Webber Aronoff, F. (1974). La música y el niño pequeño. Buenos Aires: Ricordi.
Zarate Pons, A. (1995). Juegos al aire libre. Madrid: M.E. Editores.
Advertisements

Posted on Abril 29, 2016, in 0 a 12 meses, 13 a 24 meses, Actividades, Bebencontros Ágora and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Deixar un comentario.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s

%d bloggers like this: