Somos Lilas: de 13 a 24 meses


blumen_lila_montaxe2

Este sábado, no Bebencontro da Biblioteca Forum Metropolitano, Iago, Inés, Jorge, Julia, Pablo Alcaide, Pablo Lagares e Vera, xunto a Riciños de Ouro, adentrámonos no bosque e coñecimos a casa dos tres osos. Tamén xogamos a escondernos co noso amigo Edu e os trasnos do bosque a ritmo de Rosa León.

A ver que esconde Edu, ímolo descubrir,

A ver que esconde Edu, ímolo descubrir,

O Edu, xogando, a cara se tapou,

O Edu, xogando, a cara se tapou,

Cucú, cucú, cucú

Edu… estás aí?? … Siiiiiiiiii!!!

Nesta sesión tratamos o “obxecto permanente” e a súa importancia no desenrolo cognitivo do bebé.

 La permanencia del objeto es la comprensión de que los objetos siguen existiendo aunque no puedan ser vistos, oídos o tocados. Este es un concepto fundamental estudiado en el campo de la psicología del desarrollo, la rama de la psicología que se ocupa del desarrollo de las capacidades sociales y mentales de bebés y niños. Todavía no hay consenso científico sobre cuando surge la comprensión de la permanencia del objeto en el desarrollo humano. Algunos investigadores sostienen que se adquiere en los primeros dos años de vida, mientras que otros creen que se trata de una comprensión innata o incorporada presente durante el nacimiento.

Jean Piaget, psicólogo suizo que estudió por primera vez la permanencia del objeto en los niños pequeños, sostuvo que es uno de los logros más importantes de un bebé, ya que sin esta compresión, los objetos no tienen una existencia independiente y permanente.

A partir de los años sesenta y, especialmente a partir de los años noventa se han realizado numerosas investigaciones para comprobar, replicar o revisar los datos de la teoría de Piaget en el período sensoriomotor (de 0 a 2 años), las investigaciones se centraron en tres aspectos:

– Secuencias evolutivas del periodo sensoriomotriz y su universalidad.

– Elaboración de escalas evolutivas y evaluativas siguiendo el desarrollo cognitivo propuesto por Piaget.

– La noción y desarrollo del objeto permanente casi a finales del periodo sensoriomotriz.

Podedes visualizar as fotos da sesión accedendo ao Flickr das Bibliotecas Municipais.

Montaxe sesión somos lilas

Recomendamos Beba

Querémosvos recomendar uns contos para xogar cos vosos bebés a Cu-Cú… ¡Tras!, xogo tradicional no que o neno desfruta dun modo natural e divertido con vós e axúdalle a comprender a “permanencia do obxecto”. Estades convidados a consultar o catálogo das Bibliotecas Municipais da Coruña para que vos sumerxades ao voso gusto nos temas que queirades.

Cucu tras mascotas Cucu tras selva

Advertisements

Posted on Decembro 2, 2014, in 13 a 24 meses, 13 a 24 meses, Actividades, Bebencontros Forum and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 2 Comentarios.

  1. Grazas polo comentario, sonJuan o Director deSanpedro de Visma e desexaría poder participar comeu fillo de 20 meses no seguinte acto, tanto no seu recinto como no Á gora para seguir a linea de partcipación que temos aberta e observar ograo de idoneidade para os alumnos de infantil do noso Centro, un saúdo.

    • Bo día Juan, se queres asistir a nivel particular co seu fillo debes cubrir o formulario que aparece neste blog, tes as datas de todas as sesións na pestana “calendario”.
      Se queres asistir como visita de centro debes poñerte en contacto coas bibliotecas mediante correo electróncio: bforum@coruna.es, bagora@coruna.es
      Moitas grazas, un saúdo!

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s

%d bloggers like this: